Poznaj nas
Od lat jesteśmy wierni wartościom, które nas ukształtowały i które stanowią fundament naszego życia i naszej pracy. Są nimi uczciwość, odpowiedzialność, otwartość i szczerość.
Jesteśmy zespołem ludzi z pasjami, które wymagają kierowania się powyższym. Nie obce są nam pływanie w sztormowej pogodzie po wzburzonym morzu, zimowe szusowanie po alpejskich stokach, szybowanie w przestworzach z wykorzystaniem paralotni lub szybowca, czy skoki ze spadochronem z wysokości 4000 m.
I tak dla przykładu: żeglarstwo, które jest naszą pasją od ponad ćwierćwiecza nauczyło nas wiele. Przede wszystkim pokory, współdziałania, planowania, kontroli, przewidywania różnych scenariuszy. Wymagana jest też odwaga, której nam nie brakuje.
Wszystkie z tych kompetencji są niezbędne w biznesie, szczególnie tak ciężko doświadczonym przez zachodzące ostatnio zmiany. Kształtując i realizując programy rozwojowe opieramy się na tych wartościach od lat.
Kim jesteśmy
Poznaj Sławomira Żydka
Trener, Coach, Przedsiębiorca
Prowadzi szkolenia z umiejętności handlowych i szefowskich, asesor. Specjalista w zakresie sprzedaży produktów i usług B2B i zarządzania zespołami sprzedażowymi. Doradca w obszarach rekrutacji, wdrażania i rozwoju pracowników.
Wieloletni Trener i coach, wcześniej aktywny handlowiec, KAM, kierownik i szef działu. Swój warsztat trenerski opiera na pracy na procesie grupowym, pracy na diagnozie i na realnych problemach. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Kontrakt, Akademię Coachingu Relacyjnego Transmisja, Szkoła Coachingu systemowego uczestniczył w wielu certyfikowanych szkoleniach menedżerskich oraz HR. Posiada certyfikat badania profilu osobowości MPA. Prowadził wydarzenia Assessment Center.
Poznaj Jerzego Mazia
Trener, Certyfikowany Coach ICC, konsultant
Ekspert działający aktywnie w biznesie od wielu lat. Doświadczenie zdobywał w kilkunastu branżach m.in. budowlanej, energetycznej, telekomunikacyjnej, pełniąc funkcje operacyjne i menedżerskie.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie. Ukończył Szkołę Trenerów Acceptus (House of Skills) oraz liczne kursy trenerskie realizowane m.in. przez Instytut Rozwoju Biznesu czy Management Point. Od ponad 20 lat wdraża projekty rozwojowe z zakresu zarządzania zmianą, optymalizacji procesów biznesowych oraz coachingu.
Poznaj Michała Janusa
Trener, Certyfikowany Coach ICC, konsultant
Prowadzi szkolenia z umiejętności interpersonalnych w zarządzaniu, pomaga budować efektywne zespoły. Swoją pracę opiera na tworzeniu sytuacji edukacyjnej opartej na procesie grupowym oraz doświadczaniu. W trakcie prowadzonych warsztatów dba, by każde z poruszanych zagadnień miało wymiar treningowy.
Absolwent wielu profesjonalnych, wieloetapowych procesów szkoleniowych (m.in. Szkoła Treningu Grupowego – House of Skills, Szkoła Trenerów Biznesu – Grupa Trop, Studia Coachingu ICF – Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid, Action Learning – WIAL Poland).
Poznaj naszych specjalistów
Maciej Raciborski
Trener, Coach, Doradca, Manager
Grzegorz Wałęsa
Psycholog, Trener, Coach, Doradca
Tomasz Fikus
Trener, Coach, Doradca, Manager
Damian Janus
Psycholog, Autor, Trener, Terapeuta,
Nasze główne wartości
Uczciwość
Jesteśmy uczciwi zarówno wobec klienta jak i wobec siebie – uważamy to za podstawę naszych działań.
Odwaga
Pozwala nam przezwyciężać, przede wszystkim, własne słabości oraz wychodzić ze strefy komfortu do czego zapraszamy też naszych klientów – bez tego nie wierzymy w trwały rozwój i osiągnięcie planowanych celów.
Odpowiedzialność
Bierzemy odpowiedzialność. Za swoje decyzje i za to jak wpływa to na innych. Rozumiemy to też jako współdzielenie się odpowiedzialnością.
Otwartość
Dajemy to odczuć już przy pierwszym spotkaniu – komunikujemy się z innymi tak, aby być maksymalnie przejrzystym, jeśli chodzi o intencje i w tym co aktualnie robimy.
Szczerość
Wolimy mówić szczerze. W dłuższej perspektywie prawda opłaca się najbardziej chociaż czasami bywa to trudne.
Współdziałanie
Jesteśmy w kontakcie. Możesz na nas liczyć. Wspieramy się oraz aktywnie uczestniczymy w całym procesie zmiany.
Co sądzą o nas nasi klienci
Dzięki szkoleniu Akademii Managera po 11 latach działalności podjąłem współpracę partnerską w dwoma innymi agentami ubezpieczeniowymi. Od razu przekazałem im część swoich obowiązków obsługi Klienta przed i po sprzedażowej. Zaczęli od małych polis, nie wymagających zaawansowanych technik negocjacji z Klientem. Kontroluję ich postęp pracy – jednak w ok 90% całej ścieżki sprzedaży są samodzielni.
Dzięki wiedzy pozyskanej na Akademii Managera stałem się też bardziej asertywny w stosunku do otaczających mnie ludzi oraz nawet moich Klientów. Postawiłem na rozwój swoich kompetencji w zakresie innych ubezpieczeń, na które nigdy nie miałem czasu pracując sam i źle organizując swoją pracę.
Michał Twardowski
Agent Ubezpieczeniowy
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, firma przeprowadziła następujące kursy szkoleniowe:
Skuteczny manager firmy produkcyjnej 45+ i standaryzacja pracy w oparciu o Lean/Kaizen Management oraz VSM.
Profesjonalny pracownik firmy produkcyjnej 45+ i standaryzacja pracy w oparciu o Lean/Kaizen Management oraz VSM.
Przeprowadzone szkolenia zostały bardzo dobrze ocenione przez kadrę managerską i pracowników. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i nadal chcemy ją kontynuować i rozwijać.
Dariusz Dul
Interminglass
Jerzy Maź przeprowadził szkolenie pod tytułem sprzedaż. Odbiorcami byli pracownicy zajmujący się sprzedażą – Pan Jerzy dał się poznać jako osoba dobrze zorganizowana posiadająca wysoki poziom wiedzy biznesowej – sumiennie wykonał wyżej wymienione przedsięwzięcie szkoleniowe. Wykazał się przy tym wyjątkową zdolnością w rozwiązywaniu problemów oraz przyczynił się do sprawnej i odpowiadającej naszym potrzebom realizacji szkolenia. Jego bogate doświadczenie zawodowe będzie korzystne dla podmiotów mających zamiar korzystać z usług szkoleniowych i doradczych.
Marcin Ostromecki
Intur
Pan Jerzy Maź świadczył usługi rozwojowe w zakresie wzrostu sprzedaży w kanale internetowym. Wyrażamy zainteresowanie kontynuacją współpracy z Panem Jerzym.
Krzysztof Kita
PH Adaś 2
Jerzy Maź, przeprowadził cykl szkoleń dla pracowników naszych filii z zakresu efektywności w sprzedaży. Odbiorcami usługi byli szefowie oraz
pracownicy filii. Szkolenia były prowadzone w formule trzydniowych warsztatów. On the Job Training i obejmowały zagadnienia związane z merchandisingiem, nawiązywaniem kontaktów handlowych, diagnoza potrzeb, wykorzystywaniem języka korzyści, sprzedażą wiązaną oraz skuteczną finalizacją. Wszystkie sesje były przeprowadzone w oparciu o diagnozę potrzeb, zrealizowaną z wykorzystaniem obserwacji zachowań pracowników, testów wiedzy oraz wywiadów pogłębionych. Pan Jerzy sumiennie wykonał w/w przedsięwzięcie szkoleniowe. W wyniku przeprowadzonych działań szkoleniowych nastąpił wzrost łącznej wartości sprzedaży filii w okresie od stycznia do września licząc rok do roku nśrednim poziomie 6,6%. W tym samym okresie odnotowano spadek ilości przegatunkowań na filiach o 8,66%, co sumarycznie obniżyło koszt przegatunkowań w stosunku do obrotów o 32,2%. Dzięki temu zysk brutto ze sprzedaży w analizowanym okresie wzrósł o 14.9%.
Jacek Ptaszek
Ptaszkowie (wcześniej JMP Flowers)
Byłem na wielu szkoleniach z zarządzania i motywacji co pozwala mi na obiektywną ocenę. Dzięki zajęciom „Akademii Managera” prowadzonym przez trenerów Asteon, mogłem w inny sposób spojrzeć na temat pracy z podwładnym. Wiedza pochodząca ze szkolenia pozwala mi teraz lepiej dopasować się do następujących obecnie zmian i utrzymywać wysoką efektywność działania.
Mirosław Skrzypiec
Freeeco Sp z o.o.
Sławek to trener z ogromna charyzmą, pozytywną energia i zawsze dobrym nastawieniem. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń jak i umiejętność ich przekazania. Profesjonalne podejście do prowadzenia szkoleń grupowych oraz indywidualnych. Nietuzinkowy w swoim warsztacie trenerskim.
Polecam współpracę !