Uczestnicy dowiedzą się, jak lepiej i bardziej precyzyjnie delegować zadania i uprawnienia z uwzględnieniem poziomu kompetencji pracowników. Pozna wiedzę dotyczącą ograniczeń procesu podejmowania decyzji oraz błędów podejmowania decyzji . Poprawią kompetencje z obszaru oddziaływania na postawy i zachowania pracowników poprzez zachęcanie ich do osiągania zakładanych celów firmy, dobrych wyników oraz wysokiej jakości pracy.
Pozna metodę SMART i SWOT – niezbędne w procesie decyzyjnym jak i planowaniu. Uczestnik pozna określanie priorytetów w różnych perspektywach czasowych. Dowie się co to motywowanie przez rozwoj i co trzeba wiedzieć i robić, aby być w tym skutecznym. Lepiej pozna styl coachingowy w zarządzaniu oraz narzedzia do jego stosowania. Dowie się czym jest rozmowa rozwojowa. Pozna narzędzia samooceny. Uczestnik zyska kompetencje z zakresu podejmowania działań zmierzających do prawidłowego (zgodnego z celami organizacji i kompetencjami pracownika) rozdzielania zadań pracownikom wraz z przekazaniem niezbędnych uprawnień do podejmowania decyzji.
Będzie wiedział jak pracować z kołem kompetencji.Dowie się czym jest coaching narzędziowy. Pozna oraz będzie wiedział jak zbudować najwłaściwsze dla siebie algorytmy przekazywania komunikatów szefowskich. Pozna Ideę 5 Dysfunkcji Zespołu P. Lancioniego